implant de par pareri

“Confusion Marketing”, numele jocului din industria de transplant de par de astazi!

„Marketingul confuziei” este o tactica folosita in multe industrii pentru a induce o stare de spirit ce ii determina pe consumatori sa ia decizii de cumparare imperfecte.hair-transplant-surgery-market

IAHRS (International Alliance of Hair Restoration Surgeons) publica un interviu in care Spencer Kobren vorbeste cu Ken Anderson, membru acceptat de IAHRS, medic chirurg din Atlanta specializat in transplant de par, despre starea actuala din industria de transplant de par si de ce astazi este mai dificil ca oricand pentru consumatori sa navigheze in acest camp minat  al dezinformarii.

(Spencer Kobren: om de radio american, a carui emisiune The Bald Truth (Adevarul gol golut; joc de cuvinte in care “bald” = chel), a avut premiera in 1998 si este recunoscuta ca fiind prima si cea mai lunga emisiune difuzata dedicata unor conversatii deschise concentrate pe ideea “epidemiei” de pierdere a parului care este devastatoare emotional si altereaza calitatea vietii celor care se confrunta cu aceasta situatie).

Ken Anderson: As incepe cu o poveste.

Spencer Kobren: Mi-ar placea sa o aud.

Ken Anderson: Practicam medicina in Beverly Hills. In 2008, am primit un apel de la Universitatea Emery si o oferta de co-practica in Atlanta, asa ca am verificat piata din Atlanta, asa cum ar face-o oricine. M-am interesat care sunt jucatorii din domeniu, cu dr. Cole stand la stanga mea. Cred ca la acea vreme erau cateva, patru, poate cinci clinici care ofereau servicii de chirurgie de transplant de par. Si intr-un oras cu putin peste cinci milioane de oameni, m-am gandit: “Asta-i bine.” Era destul de deschisa”.

Am primit un telefon, cum spuneam, si asta era acum 10 ani. De curand am primit un telefon de la o firma de marketing. La telefon, o femeie imi propune servicii de marketing digital si ma tenteaza sa cumpar serviciile pe care le oferea: “Stiti, dr. Anderson, exista 125 de chirurgi de transplant de par in Atlanta”. Am ras si i-am spus: “Nu, inca sunt tot cinci”.

Inca sunt tot cinci. Exista insa 120 de jokeri care au un … dispozitiv si au trecuta operatia de transplant de par pe lista lor de servicii si ii au pe Sally, Jessie si Raphael care lucreaza la acea masinarie. Si exact asta se intampla.

Le spun pacientilor mei acum la consultatii ca este mai periculos si mai fals pentru consumator, mult mai mult decat era chiar acum cinci ani.

Pentru ca invadarea asta a pietei de catre companiile care isi vand agresiv produsele a schimbat cu adevarat peisajul.

Imi amintesc ca m-am dus la biroul doctorului Bauman pentru a verifica dispozitivul NeoGraft in 2000. Era week end-ul dupa moartea lui Michael Jackson si eram acolo. Cunoscandu-l pe Alan, mi-a facut placere sa-l revad la acea vreme. Sustinea o scurta prezentare si a spus: “Ridicati mana” si aceasta este intrebarea cea mai neasteptata. “Ridicati mana daca ati facut vreodata un transplant de par“.

Mi s-a parut ciudat. Mi-am spus: “Ei bine, suntem aici sa vedem un dispozitiv de transplant de par. Ce faci?” Si spre uimirea si socul meu, eram singurul cu mana sus. Erau acolo un psihiatru din Minnesota, un proprietar de clinica SPA. Si m-am gandit ca acestia nu au … Si de ce cumpara un dispozitiv avansat pentru a face ceva daca nu au experienta? Si acum inteleg de ce, dar la acea vreme eram putin confuz.

Spencer Kobren: Ei bine, si asta este realitatea, cum s-a transformat industria, asa cum imi place sa spun. Din pacate, nu a evoluat, ci s-a transformat.

Am ajuns intr-un anumit punct, din 1998 pana in 2008, cand lucrurile s-au schimbat si s-au imbunatatit intr-adevar. S-a creat presiunea economica pentru ca medicii sa-si dezvolte structura informationala, pentru a indeplini standardele de ultima generatie, astfel incat sa poata efectua transplantul de unitati foliculare (FUT).

Am avut ocazia sa vorbesc cu o multime de persoane precum John Cole, care sunt dispuse sa experimenteze intr-adevar cu FUE. Stiu ca ati fost unul dintre primii care au aplicat-o cu seriozitate si nu am uitat niciodata cand am vorbit cu Bob Bernstein si cu Bill Rassman, care au spus: “Am incercat deja, nu poate fi facuta”. Eu am raspuns: “Incercati din nou … E un tip in Australia care o face, am un alt doctor care este dispus sa o faca. Am vorbit despre asta in cadrul emisiunii. Consumatorii par a fi intr-adevar interesati de aceasta procedura auxiliara care ar putea fi una importanta. Uitati-va la ea”.

Ei bine, sase luni mai tarziu, au scos prima lucrare despre extractia unitatii foliculare. Si ma bucur ca am facut sa se intample asta, chiar am impulsionat-o. Problema este ca exista o bariera atat de mica pentru FUE, incat a creat o multime de monstri. Si ideea mea era de a nu fi … nu sunt. Lui John nu-i place sa ma auda spunand asta, pentru ca nu sunt doctor, dar nu sunt purist FUE. Cred ca e inca loc de pacient potrivit pentru FUT. Nu stiu ce crezi in legatura cu asta.

Ken Anderson: Absolut. Eu le practic pe amandoua si ii ajut pe pacienti sa ia propria decizie. Cred ca niciuna nu este un panaceu. Exista cu siguranta loc pentru chirurgia cu banda liniara, dar, asa cum ai vorbit mai devreme despre tine si John, FUE castiga popularitate. Pacientii sunt adesea surprinsi de toate anunturile publicitare care vorbesc despre chirurgia fara cicatrici. Sunt surprinsi sa auda ca am spus ca daca nu le raman cicatrici sau daca nu se creeaza cicatrici, nu se face o interventie chirurgicala. Chiar nu se poate.

Spencer Kobren: Chiar nu se poate muta parul daca nu se taie scalpul.

Ken Anderson: Da. Si unii dintre pacienti sunt confuzi si cred ca nu stiu despre ce vorbesc si spun: “Ei bine, se spune fara cicatrici” si asta creeaza o mare confuzie, multe asteptari nerealiste. Sunt sigur ca ai avut probleme similare, incercam sa le vorbim oamenilor pentru a-i aduce cu picioarele pe pamant si sa le aliniem asteptarile cu ceea ce se poate face de fapt.

Sursa: https://www.iahrs.org/hair-transplant-podcast/confusion-marketing-the-name-of-the-game-in-todays-hair-transplant-industry

15 voturi, medie: 5,00 din 515 voturi, medie: 5,00 din 515 voturi, medie: 5,00 din 515 voturi, medie: 5,00 din 515 voturi, medie: 5,00 din 5 (15 voturi, medie: 5,00 din 5)
Trebuie sa fii inregistrat pentru a vota.
Loading ... Loading ...

Articol publicat în Noutati.

S-ar putea sa te intereseze si:

Un răspuns la “Confusion Marketing”, numele jocului din industria de transplant de par de astazi!

  1. sexyboy spune:

    foarte adevarat si eu era sa ia tzeapa la o clinica din turcia, dar dupa ce am vazut cazul cuiva care a fost acolo si a avut un implant de par nereusit rau de tot. am ales sa-mi fac in romania la dr felix si nu regret nicio secunda. am un implant de par super! turcii stau foarte bine la marketing si te imbrobodesc cu mega ultra terra oferte de 2500 uneori chiar 1500 eur cu avion, cazare, mancare etc all-inclusive. dupa ce taie din bugetul asta toate astea care nu sunt moca credeti-ma , cat mai ramane pentru acea echipa de ‘asa zisi medici’?!? totul costa, chiriile, salariile, profitul, de unde atata… in turcia la un medic bun costa mai mult decat in romania. pt ca acolo este o industrie intreaga si unde e industrie intotdeauna apar tot felul de sarlatani care vor sa faca un ban rapid profitand de brandul de tara. si asa isi iau multi romani tzeapa… nu fiti naivi aveti grija ce alegeti ca sa nu sfarsiti nasol. la ei fac transplanturi de par tehnicieni si asistenti pt ca le permite legea din tara lui erdogan… deci atentie!

Add Comment Register



Lasă un răspuns către sexyboy Anulează răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Ai un cont de Facebook? Comentează